Lördag kväll med Govenor Andy

Ok, fylle inlägg it is.

Idag på Eddies spelade Govenour Andy för er som vet vem det är. Och av nån anledning så ville han dansa med mig på scenen hela tiden. Han tittade på mig, drog upp mig och skulle dansa as to as av nån anledning.
Ja men självklart dansar jag med na. Jag älskar regge so why not. Under en dans sa han nåt "baby...mumel mumel mumel.." jag önskar att jag var nykter nog för att göra vad han sa.
Jag har haft en otrolig kväll, mycket dans i lilla baren för en gångs skull och just nu sitter jag hemma hos Angelica för att vänta på en viss "herre". Nu är det bara att hålla utkik för mitt as i NLT på Måndag...fan vad skämmit!

Hur var er lördag?


image887

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se