Lördag 13.53

Har precis varit på stan, tog en runda förbi cosmetic för att leta mascara till mamma, men hittade annat till mig. En skimmer från Clarins för ynka 160 kronor.
Sedan gick jag in till Hm och hitta coola nagellack. Något att ha ikväll möjligtvis. Men jag har fortfarande inte hittat det jag är ute efter. Lite sexiga underkläder, hur svårt ska det vara? Vem vill inte vara lite vårfin under kläderna? Får väl ta en sväng in till Strumpan och leta.

Sedan var det en sväng in till Systemet för att fixa vin till ikväll. Idag blir det utgång då det är Jamaica tema på Eddies.

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: aalexandra

hoppas du får en otroligt trevlig lördag :D

2008-03-01 @ 15:35:27
URL: http://lolabrin.blogg.se
Postat av: Dilek Isabelle

Sånna som friar är dom som bor på landet eller i bergen. Det är dom som vill gifta sig för att kunna flytta bort från landet. Det pga att dom är fattiga och eftersom att tex Sverige har det bättre ställt än Turkiet så vill dom komma bort. Ibland funkar det, sometimes not. Känner en som gifte sig med en sån import, haha sorry fast true, och dem bor i Sverige tillsammans nu och har två barn ;) Fast det här var ju för flera flera år en tillbaka. Typ 10 år? Men det händer... Du kanske åker bara till fel ställen. Var har du varit någonstanns? (;

2008-03-01 @ 18:14:44
URL: http://izmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se