Kork jävel

image886


Har precis lyckats att korka upp min första flaska vin. Min kära J.P Chenet. Första gången jag dricker det och den verkar helt ok faktist. För en liten stund sen stod jag och dansade lite med golvmoppen, Angelica ville att jag skulle städa lite och hennes order är min lag. Just nu är hon på nån Jysk-get together och jag sitter här i min ensamhet.

Hoppas på att kvällen blir toppen med mycket dans till dancehall och regge. "Han" skulle också ut idag och vi ska nog mötas upp senare. Shit jag längtar redan.

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar den röda varianten av j.p.chnet.

grejen är ju att iaf jag har cirka 50 väskor ch har ganska mycket skit i alla dom..hehe
kram!

2008-03-01 @ 23:45:15
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se