Idioti, en förmåga bara vården här kan

Skulle till sjuksyster på jobbet igår, och gick dit. Hon kika på min arm och sa att jag måste genast röntga den för att det kan vara en spricka. Så jag åker in till sjukan på en gång och får då bara träffa en sjuksyster. Hon klämmer, vrider och vänder och jag skricker som fan för det gör ont, får till och med tårar av smärtan. Hon säger att det inte känns naturlig utan det är nåt som är konstigt, och säger att jag ska till Läkaren vid 9 tiden. Men sen så tittar hon på mig lite konstigt och säger.: Nej förresten, det behöver du inte, åk hem och ta några ipren och sen får du ringa om det inte försvunnit.
-WHAT?!

Jag går hemåt gråtandes med en känsla av tomhet, och känner mig så hjälplös.

Lindade in handen igår och var ute. Knuffade undan varenda jävel som fick för sig att de var tvungna att ramla just på min hand. Idioti är något Lidköping kan! Tro mig.

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se