Hurtfia

All cred till mig måste jag bara påpeka...För ta mig tusan vad saker jag hunnit med idag.


  1. Matte B lektion ( jag hade typ somnat redan här)
  2. Gymmet ( blev en hel del styrketräning, men jag var piggare efteråt.)
  3. Ab bostäder ( för att skriva på kontrakt, woho!)
  4. Hem och laga mat ( och däcka på soffan med för den delen)
  5. Promenad ( Det tar 14 min att ta sig runt hela stan, i alla fall i min fart)
  6. Lämna Jennifer på skolan ( till och med katten följde med )
Kan jag nuuuu bara få ta det lilla lugna....eller kanske ett bootycall? Jag kan inte bestämma mig...:S

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Ms.Behavin'

ojojoj, du e duktig!! Hehe, jorå jag lever allt!! haha vad tror du jag e för bloggnörd eller ;P

2008-03-11 @ 22:29:50
URL: http://msbehavin.webblogg.se
Postat av: anna

då är du välkommen att köpa en sån tee när den är färdig! kram!

2008-03-12 @ 01:21:42
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se