Got a job!

Fick ett samtal av Magnus idag vid 8, yes han väckte mig ^^. Jag fick i alla fall eftermiddags jobbet på daffes. Känns bra, gott om pengar sen till lägenheten alltså. Så börja vi snacka om vad jag sysslar med nu och vad jag vill bli senare...och eftersom jag är intresserad av teknink sa jag antingen röntgensjuksköterska eller CNC operatör.
Ha! Då säger han, ja men du vet att vi utbildar er till maskinställare? Sikken ide, Ezzo som maskinställare...det kanske vore nåt. Jag rycker ut så fort maskinerna krånglar det är fan inte lätt. Men det kan gå!


image933

Vår Gmondini maskin som sätter plasten på talldrikarna. Krånglar den då jävlar är det stopp på bandet.

image934

Det mesta syns ju på datorn som tur är, tempratur skillnader etc.

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: erika

ja eller hur. Tycker den rent ut sagt är vidrig. allt bra idag?

2008-03-13 @ 10:25:31
URL: http://yummiemummie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se