Godmorgon...

Jag har ett ärende att sköta idag tidigt på morgonen. Sen ska jag genast hem och sova igen. Jag kan inte förklara hur trött jag är nu...och i smärta...ja det med.
Efter jobbet fortfarande PÅ jobbet när vi ska till bilen, så är det GLASHALT ute, och tror ni inte att jag ramlar. Jag gjorde världens vurpa och ramlade helt raklång på rygg. Tog i med armbågarna och slog i huvudet rejält. Men endå har jag sån jävla tur att ett skydsombud ser det hela och berättar att hon ska rapportera det hela. För jag är ju skadad.

image951


Hepp det får räcka för nu, ni som ser detta. Det är ingen ide att ringa mig idag. Jag vill gärna sova ut och jag ringer er när jag vaknat istället.

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se