Gårdagens bravader...

Det började med att jag satt med mamma och moster och kika på tv. Lugn kväll med mycket baby snack. Moster ska föda i Juli och är redan stor som ett hus...sorry men det är sant.
Sedan vid nio cyklade jag iväg till Kinahs vän Johanna som bodde vid Giraffen.
(Giraffen hör alltså till mitt gamla gymnasium. Det är tyvärr ett ställe jag vägrade sätta min fot i och var nog där bara en gång. Där hänger alla som går fordon etc. )

Iklädd i vita jeans, grålackade pumps och svart typ tunika. Jag var helt svart vit igår typ. Så kom jag fram med lite fördommar i bagaget tyvärr. Johanna är en tjej som utstrålar makt och bitchighet, så det är vad jag trott att hon är, men nu såhär i efterhand. Fy fansen vad grym hon är. Jag diggar henne, och jag tror faktist vi är lika bitchiga.
Ja som sagt, jag hade vita jeans på mig och vad händer om inte det här:
Jag Kinah och Johanna sitter på golvet och Natalia vid bordet, mitt vinglas med RÖDvin står på bordet och Natalia välter ner den, splach och lite kras så har jag rödvin på mina vita byxor och en glasbit i handen. AJ!
Men det löste sig, mamma var förbi och lämnade ett par tajs så jag blev helsvart istället. Sen blev det stures där en kille peta mig i ögat och sedan välte en öl över mig. Yippie! Så vi drog till Stadt och där fick jag se det jag inte ville se och som gjorde mig förbannad. Men jag nöjer mig- som en påpeka om och om i telefon i natt. Förresten, nu när jag vet att du läser- jag saknar dig.

Min kväll var absolut lyckad ändå, jag stank öl och hade ont i ögat...men jag träffade nya vänner :D



Kommentarer
Postat av: Jo

Thank you *BIATCH* :-)

2008-03-08 @ 23:17:13
Postat av: Ezzo

Nemas problemas ;D

2008-03-09 @ 08:44:52
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se