Frukost är min grej

image929

image930

Jag är bäst på frukost. Frukost engligt mig är absolut det viktigaste målet på dagen. Idag hade jag gott om tid dessutom. Så jag fixade min havregrynsgröt med kanel och mjölk, gjorde mig en god kopp te och bagels i ugnen med paprikakalkon och brieost/ mögelost. Mumma! Ja jag åt inte alla mackor själv, brosan var hemma med. Vi fick typ bråka om sista mackan. Han fick den för han är så klen så han behöver den XD Jag behöver en stor frukost, med tanke på att jag ska sitta 3 timma på AF. Jävla möte!

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken mumsig frukost!

2008-03-13 @ 11:21:45
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se