Fredag kväll

Vad är det med mig och allergichocker?? Gårdagen började fint, jag gjortde mig iordning och drog iväg för att fixa Angelicas hår. Det blev lite ändrade planer som drog ut det hela och jag blev inte klar i tid. Så det blev ingen film med Erika och Alexandra tyvärr.

Efter att ha färgat håret så drog vi till Tom för att spela plump med Tom och Jimmy.

image879

image880

image881

image882

image883

image884

Otroligt skön kväll som dock slutade med en svullen hals och andnöd. Efter några allergitabletter så lugnade allt ner sig. Och jag kunde sova. Idag är halsen lite tjock och jag borde väl kolla upp det egentligen.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Var med och svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204356179_dagens_frga.html

Tack för din medverkan

Mvh

Jocke

2008-03-01 @ 10:15:13
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se