Midsummer days


Jag kanske borde ta och uppdatera nu lite när min bredband FAKTIST FUNKAR!!! Skit vad pissedoff jag blir varje gång jag försöker logga in, jag har liksom full täckning, och jag har den connected..men ändå vägrar skiten att funka.

I alla fall, midsommar...hm ja midsommar var faktist jätte trevlig och mysig, det blev ingen supar fest för min del och det ville jag inte heller ha. Den firades hemma hos Emelies syster med hennes familj och vänner i flera timmar. Vi började med att vi åt vid halv 2 tiden, sen var det lekar, och mer mat, och mer lekar, och mer mat och mer lekar...ja så fortsatte det till 23.00 då jag och Emelie inte orkade med mer. Det är inte varje dag man kan köra vattenfall med en morsa :D

Just nu funkar det inte att lägga upp bilder så jag gör det nån annan gång. Har lite kort på när Carl tvingas dansa runt stången i bara kallingarna med ;D

Kommentarer
Postat av: sassa

hello!

det gick inte att avboka eller det går men då avbokar man alla smatidigt... så jag tänkte att angelicka tar den biljetten iaf och bara inte hämtar ut den hon beställt... så kommer hon brevid oss =) elle vad tycker du?

2008-06-24 @ 16:16:34
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com
Postat av: lidköping

www.myspace.com/jasthesupacat

2008-06-26 @ 18:48:15
Postat av: lidköping

www.myspace.com/jasthesupacat

2008-06-26 @ 18:52:52
URL: http://www.myspace.com/jasthesupacat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se