Guess who's back!

Thit must be a halleluja moment!

Sitter just nu på min säng med både ny dator och nytt bredband.Jag måste säga att jag har längtat efter den dagen då jag kan börja blogga igen. Tack Dialect för att ni ääääääntligen hade mitt bredband inne :D

Så helgen som var då. Jag kan stolt säga att jag inte var ute nån gång på hela helgen. Alltså ingen utgång. Men där emot var jag ute en hel del i solen. Fyra dagar i rad på villabadet, lite topless solning, kubb i Örthagsparken och lite naken springande i rondellen, efterfest hos mig där man verkligen får reda på vad folk tycker om en. Men vet ni...do I give a rats as?? Nopp.. jag är den jag är och klarar man inte av det ska man inte ha nåt med mig att göra. Men sen ska man inte heller dömma folk innan man vet om hela sanningen.
Och ja..jag var nog full endast en kväll.

Det känns bra att börja blogga igen, snacka om att jag hade torka där ett tag. Finns mycket jag vill skriva av mig om men som jag inte kan. Har allt lite hemligheter. Känns skönt att sitta här uppkrupen i min säng med alla mina kuddar, MTV är på så jag lyssnar lite på musik nu med. Funderar på att laga till en turkisk rätt idag. Sista dagen på jobbet så kan man ta och fira till det lite ;D

Och ja...Grattis alla som tar studenten idag, njut idag för imorgon är du arbetslös. Vi syns på Hjertbergs...eller daffes :D

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se