Fuck him and all of it!

Ibland kan jag förvånas över mig själv, jag är bäst på att ta tag i svåra saker, ta tjuren i hornen, se döden i ögat och bara göra det. Ok den här gången var det inte så att jag gjorde något farligt eller så. Men det var jobbigt för hjärtat att göra det. Att säga till en person att man inte klarar av att ses mer, trots att man har djupa känslor för personen, trots att man vet att man kommer gå runt och tänka på honom ändå. Och varje gång jag kommer se honom kommer mitt hjärta hoppa ett extra slag som det brukar göra. Men jag gjorde det för min skull. Jag har alltid vetat om att han inte var en bra kille, att han inte var en "one-women-guy". Och som jag sa till honom....jag tror inte han lider nån nöd precis. Från och med igår natt är jag nu helt solo. Från och med nu ska jag känna på hur ensamhet verkligen känns...utan att ha någon att ringa till mitt i natten bara för att jag känner mig ensam. No no...inget mer sånt.

Helgen var fan skit! Jag kommer absolut inte gå ut mer nån gång i stan föränn jag känner att jag VERKLIGEN vill. Det började liksom jätte mysigt och trevligt med fem tjejer på Cafe o Bar med underbar mat och dryck, och sedan Sex and the City filmen som fick mig att gråta...MASSOR! Men sen när alla verkligen bokstavligttalat DROG i mig för att få ut mig. Så sa jag ok och trippade in....vilket jag ångrar. Det hela ledde till att jag blev kluven över vem jag skulle vara med. Ville inte svika någon och det är just då man känner att man inte behöver göra ALLA nöjda egentligen..men det är bara min karaktär. Sedan ledde det till att jag hade mitt på det torra...för några minuter tills jag såg honom dra iväg med nån annan brud och jag stod där och såg rött!

Men som sagt...det är slut med allt sånt skit nu...




Jag ser allt från den ljusa sidan nu...me flying solo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se