All chicks!

Fredagar kväll brukar oftast vara kvällen då jag är ute och röjer gärnet med tjejerna. Men igår kväll kom jag till en ny personlig mognad och sa: NEJ! Nu får det fan räcka. Jag vill inte ut mer, jag vill inte klä på mig mina klackar och min klänning, jag vill inte supa mig full. Jag vill softa!
Så det blev film med Kinah och Natalia...eller ja det blev säsong 3 av OC. Men inte bara det, det blev cola, chilinötter, två sorterschips och det bästa av allt, bananasplit!




 



Efter allt det gottiga bestämde vi oss för att ta en promenad, för att inte bara vara latisar i soffan med magen full av glass...och på vägen hittade vi sånna där lösnäsor som man hade när man var liten, vi kom aldrig fram till vad det var för träd. Men jag har för mig att det heter Hasselträd.

 


Sedan på promenaden kom vi på att vi kanske skulle ta och göra en egen gjord ansiksmask och det gjorde vi, den blev inte så lyckad och vägrade att sitta kvar på ansiktet, men efteråt måste jag säga att ansiktet kändes rent och otroligt fräscht.



Jag har inte fått nått i ögat, det är bara jag som löjlar mig som vanligt!

Just de ja, jag lovade Natalia att säga att Kinah tvingade henna att tvätta bort sminket med schampoo....haha!

xoxo Ezzo


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se