Lyxig morgon

Vaknade vid tio idag och kände mig rätt så utvilad. Hoppade in i duschen och började scrubba trots att jag solade igår och borde ha gjort det innan jag solade, hade i  hårinpackningen jag fick i julklapp som verkligen får håret att skina, efter duschen satte jag mig och målade och filade tånaglarna. Gör snyggt med rosa!

Sen rengjorde jag ansiktet...

 
Bästa produkten för min hy

Och alltid när jag kollar in i mitt badrumsskåp får jag mig en liten färgchock. Kolla in alla färger !

image817

Det är allt en saligblandning.

Fick frågan på msn..

B-Boy 4-life säger:
hur mår princessan?
 |Ezzo| säger:
hehe jag mår bara bra...har duschat och känner mig riktigt ren och fräsch 
|Ezzo| säger:
har tillock med på mig min krona :D

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se