Godmorgon...

Ja som ni ser har jag redan hunnit ta en dagens...
Idag är det ganska så slappt faktist. Jag ska snart iväg till skolan för att skriva in att jag skriver ett arbete om Marilyn Monroe. Presentationen är på engelska och i en hel timma (!!!) Men det ska väl ändå gå.
Sen efter det tänkte jag dra förbi Idas nya lägenhet och hjälpa till. Det kan dom behöva.

Tjingeling så länge.
Förresten, älskade verkligen Carolinas kläder igår i "I huvudet på Carolina Gynning" När hon hade svarta pumps, svarta strumpbyxor, penn kjol och den där jackan!

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

ha en trevlig dag :)

2008-01-16 @ 10:08:13
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se