God morgon ^^

Sitter hemma hos min moster just nu, jag kom hit efter att ha tagit en liten tripp på stan med Erika. Hittade inget annat än Chep Monday jeans för 100 kr, som jag tänkte kolla in på Fredag då lönen är inne.
Hade ett litet race med Leo inne på MQ, haha det måste sett roligt ut när jag sprang efter honom som en tok i högklackat. Dagens motion är av klarad i alla fall...

Ska snart mer på stan med mamma och moster för att kika på nåt på stadium tydligen. 
   

image850

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Helena

såg att du skrivit i Catyas blogg och undrat vart yenny tagit vägen.. hennes blogg finns nu på glife.se

2008-01-22 @ 12:48:24
Postat av: Ezzo

Åh gud vad snällt att du sa det :D tack så mycket!

2008-01-22 @ 12:49:15
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se