Fräschis

Har precis kommit ut ur duschen och jag känner mig renare än renast. Tog och scrubbade verkligen HELA kroppen, rakade benen och peelade ansiktet, gjorde en hårinpackning och snart ska jag måla naglarna med. Jag känner mig verkligen på Topp! Vill ju att kroppen ska vara fräsch :D

På tal om kroppen, något som har blivit en stor del av mig är mitt nya peace-armband. Jag har den jämt på mig, tilloch med i duschen och sängen. Tar aldrig av mig det! För mig är det mer än en trend-sak. Jag tycker att den står för lugnet hos mig. Tittar jag på den så tänker jag mer på att jag borde vara i fred med mig själv.

image870

Kommentarer
Postat av: emelie

Bra gissat, svaret ligger nu uppe :)

2008-02-01 @ 14:05:43
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se