För våt?

Höll precis på att göra mig iordning då jag kom tänka på en sak.
Det finns en person som jag kan prata om precis ALLT, in i minsta detalj. Nämligen Angelica. När jag sov över i söndags gick vi in på en sida tror det var...www.ungdom.se eller nåt..sån där ungdomsmottagnings sida. Vårt mål var att ta reda på svaret på frågan: Vad gör man om man är för våt under sex?

Och jag kom precis tänka på att...vem annars hade jag frågat om inte henne. Vem hade jag annars kunnat snacka om bästa ställningen  osv?

Love u gumman!

image819

Kommentarer
Postat av: Cicci - au pair i Providence, USA

Haha, jag har precis detsamma. Angelica ar den enda jag kan snacka med om i stort sett allt - sex, min familj, mina hemligheter, mina kompisar.. allt :P

2008-01-11 @ 04:03:37
URL: http://www.thenanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se