fanken också

Ja då har man gjort det igen. Gått och kärat ner sig, men med lite mer allvar den här gången. Jag typ saknar honom hela tiden, hörs vi inte på en dag så blir jag tokig. Jag vet att han tänker på mig hela tiden men, för jag får massor av sms varje dag. Tydligen har han fallit för min personlighet. Kan jag säga nåt annat än att jag bara är mig själv.
Jag ska hälsa på honom väldigt snart, för vi står inte ut mer. En vän skulle hälsa på sin flickvän i Jönköping så vi är bjudna dit också. Låter riktigt mysigt!

Kan jag säga nåt annat än att det här året har startat bra :D



Hur festar man i Jönköping förresten? Party hardy?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se