Bröllopsbonanza

Av någon anledning så gillar jag att se på bröllops program, det får mig att börja fantisera om mitt eget bröllop som kanske sker i framtiden. Men jag vet i alla fall att det inte lär bli på ett bra antal år. Jag har verkligen bestämt mig för att inte gifta mig och inte skaffa barn på sisådär 4 år. Inte förän jag vet vart jag står i livet och vad jag verkligen vill.

Men...det är jäkligt kul att fantisera om den där crem-vita silkes klänning med bara axlar som jag en dag ska stå i. Lite lik den här fast utan banden då. Och då snackar vi inte nån big-klänning som jag hade på balen tex.


image858

Så klockan 21.00 sitter jag bänkad framför Bröllopsbonanza på tv 4 plus.Och jag är absolut den som sitter och fnissar och skakar huvudet åt alla "Bridezilas" på kanal 5. Moahaha


Ps. Jag har räknat så mycket matte nu så det räcker för år och dar tycker jag...från att ligga back ligger jag nu före.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se