Im back!


Förvånad? Ja det är jag med, jag har haft en enorm bloggtorka men det ska vara över nu tycker man.  Vad har

hänt då? Hm...

  • Har tagit körkortet på ca 3 månader.
  • Jag har kommit in på undersköterskeutbildningen
  • Jag har skaffat en svart katt
  • Jag har bråkat och förstått, lappat ihop mitt hjärta och sagt aldrig mer skit från han igen!
  • Insett att jag älskar mitt jobb och får snart deligering där.
  • Tagit det lugnt, festat och varit med Emma.
  • Varit på Ljusfest
  • Varit på Glöggfest

Jag har helt enkelt bara tagit det lugnt, stressade endel när jag tog körkortet men det är över nu, nu börjar nästa projekt i livet. Nu ska jag bara en hel del plugg framför mig. När jag är klar som undersköterska om ca 1½ år så packar jag ihop mina saker och flyttar igen för att bli sjuksköterska...

Jag kommer inte blogga lika mycket som förut, vet inte ens om jag kommer blogga mer överhuvudtaget. Men ibland växer man bara ifrån vissa saker.



The Weepies - World spins madley on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se