The good in me...

Carpe diem mina vänner, fånga dagen. Det kan jag nog faktist säga att jag har gjort idag. Först en tur till banken, fixa och trixa med fonderna och sen en fika med Kinah och Marcus. Innan det hämtade jag mina töntglasögon med. YEY! I fucking love them!!!
Sen hem igen och sen till stan igen för att träffa Emelie och co. En tur på minigolfbanan, och vem förlorar om inte jag. Men jag är inte bitter, tur att man är född med den goda genen av god förlorare. Inga sura miner här inte...ok kanske hunden som fick min boll på sig hade ! Haha jaja...
Sedan hem till Emelie för en film och sedan hämta vi hem kinamat. Jag lovar det var år och dar sedan sen jag åt det, så om Elinor du läser det här. Jag lovar att jag inte en nyttig flicka som absolut inte äter skräpmat! Och sedan till en vän för att kika när han gjorde om hos sig. Mycket trevligt.

Nu väntar jag på att Angelica ska komma förbi. En cigg vid balkongen och många timmars skitsnack är alltid lovande.
Ciao babe's

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se