öhh....ok

Låt mig bara få berätta en sak som hände nyss, jag garvade då och jag garvar fortfarande. Ja Lisa det handlar om dig men det förstod du väl ändå. Syrran och jag var på Dialect nyss och kikade på en mobil till henne, på vägen hem vid prostgatan skjutsa jag henne på cykeln....mot enkelt riktat....
Och vad händer då om inte det att polisen dyker upp! Lisa fick en flipp och bara "AAAAAAAHHHHH POLISEN!!!" och flyyyyger av cykeln! Hahahahaha jag har nog inte garvat så mycket på länge!

I alla fall, ni vet hur man ibland kan förtränga saker och säga att man absolut inte tycker om det, well nu saknar jag det och sitter faktist och lyssnar på turkisk musik...japp det gör jag allt.
Jag snackade med Daniel inatt. Jag saknade honom alldeles för mycket och kände att nu ska jag fan ringa honom. Och vi prata i över en timma om allt. Jag har behövt prata med honom när jag mådde som värst då Alf dog. Även om man vet att folk kanske inte förstår det man känner inners inne så vill man ändå ha nån att prata med det om.

I dag vaknade jag helt bakis och insåg att det stod en cykel i min lägenhet! Haha jag kom inte ens ihåg att det stod en där... så insåg jag vad han sa. Ja jag kan ju fan inte ställa en cykel för 28 tusen där ute :D Helt sjukt!

xoxo Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se