Mr postman, bring me a letter!


Ohhhh det är så mighty fine att vakna till telefonen som ringer och någon som säger: "HAR DU VARIT SJUK?!" Eller ja säger, rättare sagt skriker. Ja det var min far som inte hade en aning om att jag varit sjuk och nu hade min post från jobbet hamnat där hemma. Vilket då gör mig förbannad av två anledningar 1: Jobbet är så jävla dumma i huvudet att dom skickar posten dit då jag ändå adressändrat hos dom och 2: De öppnar fortfarande min post där hemma!!!!!
Var det något som kändes kränkande när man bodde hemma så var de att de alltid öppnade MIN post. Jag och mamma fick ha seriösa samtal där jag försökte berätta MIN post, lägg kvar öppna inte, DIN post gör vad fan du vill. Och om du fortsätter öppna min post så kommer du få en trevlig överraskning när du vaknar imorgon (höhöhöhöhö)
Min post rör man bara inte, den är MIN MIN MIN! Jag tror knappast att nån blir glad av att få sin post öppnad...

-"öhhh gumman, varför har du fått det här pappret från polisen?"
- "öhhhhh....GE FAN I MIN POOOOOST!!!"

Okok det där har faktist utspelat sig en gång i tiden, what jag var ju tvungen att anmäla honom...hehehe...

Kommentarer
Postat av: sis

hahahahahahaha, du är för skön <3

2009-05-06 @ 16:59:45
URL: http://lisaturk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se