Lata dagar i solen med dig..

Idag var en underbar dag. Jag träffade Kristina för en kopp kaffe på ett underbart fik. Lite så där lantromantik över det hela. Jag lyckades även fynda en spegel och en socker söt sockerskål. Efter fikan så drog vi till torghandeln där jag var ute efter blommor att ha på balkongen och en blommlåda. Det förstnämnda fanns det gott om men inte en enda blommlåda så långt ögat kan nå. Det är bara att ta sig bort till ÖB för att kika efter en billig sådan.

Ikväll blir det middag och film med Kristina. Våra planer på att ta ett glas vin vid balkongen gick i stöpet så vi insåg att systemet hade stängt! Attans...jaja det finns fler sköna dagar den här sommaren. Om jag måste nämna något jag kommer minnas från i år. Så är det allt allt örthagshäng. Lata dagar i solen med kubb och cider med goda vänner...finns det nåt bättre? Sommar 2008 du har varit underbar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

du hatar ju kubb ^^

2008-08-03 @ 21:55:19
Postat av: Ezzo

Jag vet, därför spelar jag aldrig mer XD

2008-08-04 @ 00:45:40
URL: http://svartanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se