Damd i dam didi dam dam dam!

Jahapp, då var man hemma igen. Sammanlagt har jag jobbar fyra timmar den här veckan. Men vad gör man, jo nu spyr man lite blod också! Njurarna? Magsår? What!? Jag vill veta. Men vårdcentralen säger åt en att vila bara. Så hjälplös man känner sig. What ever!

Ligger hemma i min soffa och kikar på tv istället. Självklart skulle det krångla den första timman på jobbet. Det är antagligen inte löst än heller. Äsch deras problem nu...

Imorgon är en ny dag. Dags att gå till banken igen och en fika med fina kristina. Förresten är det hon som hjälpt mig göra om designen. Tack så mycket gumman, du är fan bra! Äsch tillbaka till tvn kanske, man borde sova i tid idag.



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se