Aldrig mer!

Gaaah vilken dag! Först upp vid nio...okok tio över nio jag snozzade för kanske första gången någonsin. Trött ? Öh ja..fyra timmars sömn sammanlagt! Tip top! Sedan in i duschen och ut för att föna hår och grejer, på med svarta klänningen och de vita pärlorna. Vad glömde jag? Självklart halsbandet jag fick av Alf när jag var fem!!! Två hjärtan som är kedjade i varandra. En stor och en liten, en för faderns kärlek och en för dottern.
Sedan iväg till skara, in i kapellet där vi fick säga hejdå först av alla. Min alf, min lilla pappa alf som låg där, ensam och kall! Det tuffaste var att följa med till graven och se dom släppa ner kistan. AJ! Mitt hjärta gick i tusen bitar och jag kunde inte hejda tårarna. Vad gör ni med pappa Alf!??! Nu finns han ju inte här bland oss! Varför!?!?!

Efter fika iväg i all hast till körskolan. Tänk att humöret kan skifta så, det gick bra trots att tårarna sved som salt i ett öppet sår.
Nu är jag hemma för idag, jag orkar inte jobba inatt alls. Inte efter allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se