Valborg alltså...hm...

Onsdag förmiddag. Sitter här och knapprar lite på min dator, detta är något som ska föreställa blogginlägg. Jag är trött frusen och återigen trött. Idag ska jag vara avbytare på pastan och den som fyller i alla papper...åh vad trött jag blir. Jag orkar inte med mer känner jag...allt skit man får ta på jobbet.

Vad händer en dag som den här då?

Jag tyckte att jag Angelica, Tobbe och Alneman kunde dra till hans stuga, fiska lite...åka lite båt kanske...ja ni vet...mys stuff...

Ok nu börjar jag se dubbelt också...jag tror jag lägger mig igen....i alla fall....ciao.

Kommentarer
Postat av: Fröken Daag

Ha en fin valborgskväll!

Kika in på min blogg och tyck till om pro-ana bloggar.. Jag har ett mission här ezzooo:)

2008-04-30 @ 19:32:42
URL: http://ingengroda.blogg.se
Postat av: Fröken Daag

det står fortfarande fisen där om du letar lite!!:)

2008-05-04 @ 21:49:33
URL: http://ingengroda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se