Stålande fredag.

Strålande fredag idag...det verkar som om kvällen blir så med.
Drog till Dialect idag för att fixa min mobil som jag råkade få yogurt i. Nu funkar den som den ska i alla fall, efter lite pill på knapparna i en halvtimma eller nåt. Tack Rikard :D

Blev då även bjuden på Venissage ikväll klockan 7. Så jag tänkte dra dit och kika lite innan jag ska vidare för att träffa tjejerna hos Camilla. Ikväll tänkte vi göra Cafeobar osäker ;)

Dagen fortsätter nu med lite städning tror jag, allt för att göra mamma nöjd..
But hey, 44 dagar kvar :D

Snittar, fint folk och vin, vad har man på sig då tro?

image1030

Kommentarer
Postat av: Meli

Hej hej hade vägarna för bi..
Allt bra med dig?

hoppas du får en super trevlig helg..
kolla gärna in min nystartat blogg med mycket händelse på g...
Design av egna kläder som jag oxå syr + säljer.
Kramiiissssss M

2008-04-19 @ 13:39:31
URL: http://www.metrobloggen.se/EmZi
Postat av: Ms.Behavin'

Jaaaa, faan! Det har varit lite segt ett tag nu... Men ähh... Det ger sig:)

2008-04-21 @ 10:33:52
URL: http://msbehavin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se