Shopping is living.

Ja som sagt, jag är ute efter en dammsugare, och jag har äntligen hittat en. Den är liten vit och silvirig. Med betoning på liten! Den är perfekt, hallo jag flyttar till en etta liksom, vem behöver en stor då. Så jag gick bort till Elgiganten och samtidigt in på Hem Kompaniet där jag fyndade massor. En stor turkos vas av nån dansktmärke, en ullfilt och en handuk med mitt monogram på. Eller ja det är ett stort E på. Perfekt!

Jag har blivit helt hooked on tekniska prylar, inne på elgiganten hitta jag en trådlös designer telefon, en radio jag ska ha i badrummet, ett datapaket, en micro...asså you name it. Jag kanske borde hålla mig borta tills jag har fått pengar liksom.
Sedan vidare till Living art tatto..kollade vad de kunde göra med mina ideer och vad det skulle kosta...öhum..2000 för bara texten och mer om jag ska ha blommor runt om...yiisses. Men jag antar att det är värt det hela. Drew är ändå jävligt duktig och det är nåt jag ska leva med resten av livet.

Nu ska jag slänga i mig lunch och snart bege mig till jobbet.
Tata

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se