Morn morn

Spelas just nu mest i min Ipod....



Jag har äntligen kommit på det, det tog ett tag men nu vet jag vad jag ska tatuera och vart!

image1012

Det står på turkiska och betyder Mitt liv, min kärlek, min mamma och så ska hon få skriva sin signatur längst ner.
Jag är så pepp! Jag vill göra den nu, mamma blev lite chockad igår när jag sa att jag ville ha hennes namn där så alla kunde se. "Du måste verkligen älska mig" Min mamma är som gudfadern, man kan inget annat än att älska henne trots hennes tuffa metoder.

/ Ezzo


Kommentarer
Postat av: Tigerrr

Tack för tipset!
Lycka till med din gadd,
ser jättefint ut!

2008-04-07 @ 14:20:13
URL: http://tigerrr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se