Ezzo Aka CopyCat

Jaa jag vet, det är söndag och jag har hunnit med relativt mycket..ska vi ta det från början kanske.

  1. Hann med en tripp till Solariet och sola 15 min, note to self. 15 min räcker inte för mig, kör på 30 nästa gång.
  2. Hann med att sova lite på soffan med katten, ja jag var riktigt trött och lite febrig så då får man faktist göra så. Note to self....skaffa en soffan med mjuka armstöd...möjligtvis en kudde nästa gång.
  3. Bakade en äppelpaj....god....typ utan smör
  4. Fixade naglarna, plockade ögonbrynen, pillade i naveln....hade nada att göra.
  5. Kände för en snabb promenad och ja...snabb blev till en timma, kort blev runt hela stan :P
  6. Nu har jag duchat och här kommer slut poängen med rubriken. Min gode vän Kinah har idag haft en skön stund för sig själv...NEJ inte en sån stund...en stund med hårinpackning, ansiktmask och gurka för ögonen. Här är mitt resultat...
image1048

Hårinpackning: Phc
Ansiktmask: Nivea
Gurkor....ja jag hade ingen gurka hemma...

/ Ezzo

Nu ska jag vänta på att Niptuck börjar och sedan den där serien...hm vad heter den. En callgirls dagbok kanske?





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahaha, naaaaajs:)

2008-04-27 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se