Då var vi där igen...

Inatt drömmde jag att jag var gravid...stor mage i 7 månaden och allt...saken är den. Att när jag drömmer om att JAG är gravid. Då är det nån som är det i min omgivning. Jag lovar...
Men jag får vara för jävla glad att det inte är jag. Här blir inga barn gjorda...på åtminstonde 7-8 år.

Jag har nu gjort av mig med skiten, eller ja som Daniel sa. Stå inte ut med skiten! Och det gör jag inte längre. Det finns nog inget att hämta därifrån. Jag vet vad jag vill ha, när jag vill ha det och HUR jag vill ha det. Det finns inget att gråta över eller bry sig om för det var bara en enda sak det gällde. Oh lord im free!


image1057

Vinnaren är lilla jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se