Softa

Idag är det mycket att göra, ska nu iväg till Optikern för att laga glasögonen som jag råka paja :D
Sen måste jag köpa en almenacka då det händer en hel del nu jag måste hålla koll på, efter det ska jag till arbetsförmedlingen och sen måste jag hinna till körskolan innan lunch. Kanske att jag måste till banken för att flytta över pengar med..yisses...det här låter stressigt. Men jag måste göra det idag. Idag börjar mitt nya liv som jag sa igår när jag skulle lägga mig. Låg och tänkte på alla saker jag måste ta tag i. Just nu är körkortet det viktigaste och jag ska försöka ta det innan jul. Nu kommer kämpar glöden ;D

Ciao  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se