Pussgurkan ;D

image723

image724

Haha lite pics på oss från igår :D

image725

Jag ser alltid kritvit ut i ansiktet :S kanske borde skaffa mörkare smink...eller bättre kamera :P
Vaknade kl 12 idag, ögonen gillade det inte så idag får jag gå runt med glasögonen, tro mig det svider som fasen. Jag funderar på att alltid gå upp kl 12, lagom till lunch så där. Fick Entrecote serverat på fatet när jag satte mig vid border..haha. Nä skämt o sido, för att vara en tjej som vaknar 8 varje dag oavsett när jag lägger mig så är det inte så nyttigt för mig att vakna så sent. Idag ska jag ta värsta långa promenaden.
Fick reda på igår att det inte alls är 1 mil till Källby, utan två. Alltså har jag cyklat 4 mil fram och tillbaka halva sommaren. Yisses...

Igår kväll var en hit i alla fall på förfesten, drog i mig en kvarting nästan och typ massa hallon :D Sen drog vi til Corner i alla fall och dansa loss. Snacka om att vara de enda hetingarna när :P Och självklart passar killarna på att ragga...men ikke! Jag vet vad jag vill ha jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se