Ok fylleinlägg it is

Japp här kommer mitt andra fylleinlägg faktist...fick mess av söta söta M, ahhh pirrar massor i Kroppen när jag tänker på han :D haha.
Kanske att jag ska til han nästa helg, jag är på :D vill verkligen träffa honom snart, då lovar jag att det lär bli en massa mys pys, jag är i stort behov av myspys.  Angelica och jag satt på balkongen förut och snackade massa skit, vi kom fram till att det är balkongen som får att snacka det mest snuskigaste samtalen som finns. Det är på balkongen allt kommer fram, jag tycker synd om hennes grannar som hör oss. Men jag vill också säga BIG UP till han som ville hjälpa oss komma in i lähengeten :D

Vi kom på en helt ny text till basshunters låt...men hela texten är inte klar

Men nåt sånt här är det i alla fall

Vi sitter på balkongen och dricker lite drinkar,
A har precis duschat och sitter nu vid datorn....

Ah....eh det var allt typ..hahaahha

Snart är det Corner som gäller...fast jag vill til Eddies :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se