Mornmorn

God morgon, idag händer verkligen ingenting. Jag ska inte sätta mig vid datorerna vid Körskolan för jag måste läsa om hela boken först. Suck.....där har vi sträckläsning.

Tänkte se efter hur det går för hantverkarna...igår kom räkningen för taket och sovrummet...inte så illa. Ska dock sättas in skjutdörrar till garderoben och tapetseras om.

Jag vet precis hur det ska vara....mamma har säng och möbler i lackat körsbär, då borde hon ha golvet i mörk Ek, väggarna i tex vinröd, och skjutdörrarna med i Körsbär. Sen borde hon ha tunga, mörka satingardiner. Det kommer bli såååå snyggt. Ett riktigt Master bedroom.

Hepp nu måste jag upp och duscha och äta frukost.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se