Måndag kväll

Var hemma hos Angelica igår  (oväntat) ^^ tog en promenad med Erika först till stan, sen så gick jag hem till A, vi drog sedan vidare och käkae på Madonna, jag tog en Tabuhle eller hur det stavas som inte ens var klar, smakade bara citron och persilja, DÅLIGT! Jag kan inte glömma Sharbels mammas , där snackar vi riktig libaniesisk mat. Hon hade i friterat pita bröd med, otroligt gott.
Sen så drog vi hem och kolla på Simpsons flmen, som jag skulle sett med ev viss person :S Men hepp
Det var ju löningsdag idag så vi var ju tvugna att köra på vår tradition, varje gång det är löningsdag dagen efter så drar vi till bankomaten vid 00.00 tar ut pengar för att se hur mycket vi har fått, och efter det tar vi en äcklig korv på Shell...det är vår tradition det. Vi måste ju ta efter Jimmy, Tom och Hansi för bövelen.

Sen var det raka vägen hem, jag behövde verkligen sömn för idag ska jag övningsköra och vi ska till Skövde för att shoppa. Nu ska jag leta upp en bra vinterjacka.

Tills dess, Ciao

Kommentarer
Postat av: Ms. Behavin'

Åhh men Taboule som e sååå gott=) Slurp, nu blev jag sugen asså!

2007-09-25 @ 15:37:14
URL: http://ingengrodasomblirminprins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se