Lördag kväll

Ikväll blir det party med Angelica och en kompis som kommer till stan. Eller ja party och party, vi har lovat honom att visa det skabbigaste stället i stan, inte Gabriels som vi drog med Makkan o co, utan Corner..jag vet faktist inte vilken som är sunkigast...på Gabriels får man ju vara helt ensam typ. Men om man är sugen på att dra hem en 40+ då jävlar är Corner stället att gå till. :D Detta är dock, sista gången någonsin jag sätter min fot där.

Solade igår så att man är liiite brun i alla fall..och jag vill inte höra men du är turk du är ju redan brun, för brun kan alltid bli brunare. Köpte en ny topp igår också på Vero Moda. Den är typ korallblå helt underbar färg..kan lägga upp en bild sen. Och med det får det typ bli svarta byxor, jag orkar inte klä upp mig när det är så kasst väder. Och det inte finns nån här att klä upp sig för :(
Brännvinet är införskaffat..ja ni läste rätt...brännvin. Ikväll tänkte jag blanda fruktiga drinkar, eller kanske bara snapsa får se vilket det blir. Men en sak är säkert..jag ska fasen bli fullkastrull ^^

Nästa vecka är det Oktoberfest i stan, om man kanske skulle bjuda hit någon och festa till det ordentligt ;D

image721















Tänker på dig massor nu, kan behöva det där myset vi hade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se