Kräftskiva...så sent

Idag blir det kräftskiva hemma hos min moster, det känns lite som om det är lite sent för det...inte lika kul nu när det är så kallt ute heller. Jag ska nog ta på mig nått festligt så att jag kanske drar ut med Angelica senare ^^, jag ska få kika på lägenheten idag med. Woho!

Nu har vi minsann någonstans att förfesta..haha.
Hepp man kanske ska göra sig iordning...kanske att jag hinner med en dagens outfit. Något varmt får det bli då jag ska gå ensam hem inatt....usch...så trött på att bo så långt ut från stan. Kallt och mörkt och ensamt om nätterna...men jag vet vem jag ska ringa då ♥

Han (mikael)  ska tydligen hem till Tomas idag, hahah Tomas ja.....det var länge sen det. Redan 6 år sedan..usch
Sen så ska jag skicka fyllemess till Tobbe och Daniel, haha båda två skicka till mig inatt då jag försökte sova. Så nu ska jag hämnas! ^^

image658


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se