Göteborg trip

Mmmm jag vet, jag sa att jag inte skulle göra någonting idag. Men istället för det så blev det en trip till gbg. Åkte dit och letade efter en vinterjacka..dock lite för tidigt märkte jag. Vid 18 tiden träffade jag Mikael, vi skulle bara träffas lite snabbt och fika. Istället blev det en mysig promenad ^^. Åhhhhhh vad jag bara ville krama om honom heeeela tiden. Otroligt nog hade vi matchat varandra med. Båda två i pike och mörka jenas och "finskor" hihi...drog till systemet och det kändes som om han och jag var VI.

Sen sa vi hejdå och jag blev typ jätte deppig. När jag sen ringde Daniel för att skryta lite med min glädje och då jag sa "men när man ser honom, så är det så värt allt.." fick jag ett...blääää sluta, jag mår illa. Haha Daniel är inte den romantiska typen alls.

Nu är jag i alla fall hemma och skönt är väl det. Ska typ lägga mig och lukta på min pike som nu luktar precis som Mikael...haha

Jag ska i alla fall lägga mig tidigt en fredagkväll...rätt så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se