Godmorgon

Ännu en dag då jag väcks av att dom hamrar på taket...detta måste få ett slut snart. Jag vaknar kl 7 varje morgon och är helt borta.

Fick ett mess av Mikeal inatt vid två. Nu ska han tydligen bort över helgen....KANSKE...well kanske duger inte som svar för mig. Men vi får väl se....annars så drar jag på den där dejten i Örebro. Punkt slut, man kan ju inte hålla på och vänta på en person i evighter!

Idag ska jag försöka att ta mig till körskolan, men inte om det regnar som sist ^^
Och jag måste fortfarande leta efter en almenacka...har fortfarande inte hittat nån bra. Jag letade för sent helt enkelt. Alla bra är redan slut...jävla skolstart!

Godmornn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se