God morgon

Vaknade idag riktigt sömnig, men ändå tog jag på mig skorna och drog ut en sväng...eller ja..en sväng blev till en power walk i en timma. Andra dagen med en power walk innan frukost alltså, det börjar arta sig. Ska försöka bli fit for fight fram tills festen, man vill ju vara fin i sin klänning. På tal om klänningar så tror jag att jag ska sy om en del som jag har. Och kanske sälja en som absolut inte passar mig mer, den sitter som ett tält på mig och ändå använde jag den bara en enda gång. Och självklart har jag ingen bild på den så jag får ta på mig den sen och ta ett...haha kommer se kul ut. I alla fall...power walk var det ja...

Satt uppe igår lite sent och kollade på olika serier. Det blev lite "Sjukhuset" och var enda gång jag ser nåt program om sjukhus så kommer suget igen, jag tror faktist att jag vill bli barnmorska! Jag vill verkligen vara med bland födslar och få se när ett mirakel kommer till världen, jag vill kunna hjälpa till med de små liven ^^ Men det skulle ta flera år....men som Mikael sa igår kväll...börjar du inte alls så tar det ju ännu längre tid. Så sant..så på måndag är de tjag som drar till Komvux och pratar med nån Syo.

Ska nog på stan sen med Erika, och ikväll måste jag sola med Angelica..jag ser ju hemsk ut!
Skriver mer sen, kanske får upp lite bilder på det ur snygga rummet som snaaaaart är klart. Bara garderobsdörrarna och lister kvar.

image710

Erika gumman med Quan, jag fattar inte att de ska gifta sig nästa sommar och att dom redan har två barn. Stort ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se