God morgon

Vaknade glad som en lärka idag..eller vad man nu säger. Idag är en bra dag....det känns så i alla fall. Jag la mig igår med tanken på att jag ska nog upp och städa hela huset imorn. Men idag vakna jag och såg att det redan var städat...HA, trevlig överraskning.

Det blev ett jävla messande igår innan man skulle lägga sig, messa V och fråga vad han ville. Fick ett lite knepigt svar, han skulle skriva till sin vän Eskil på msn, alltså hade han skrivit till fel person. Men jag heter ju Ezzo på msn, hur kan man förväxla Ezzo med Eskil??? I alla fall...sen messa jag Daniel, och han ringde på en gång..hahahaha. Han gillar när jag messar honom när jag bara tänker på en sak ;D

Det blev käk och tröst hos Angelica igår. Vi SKULLE ha sprungit spåret...men istället blev det typ fahijtas och tacos. Och yisses vad jag åt. Jag kunde inte ha händerna på magen sen för det gjorde så ont. Angelica är en slyna förresten som messar mig kl 00.48 på natten när jag sover som mest. Och mitt svar.....NEJ, det ska vi VERKLIGEN INTE!!!!

Just nu funderar jag om jag kanske skulle ta och köpa ett gym kort för att ha något att göra om dagarna. Jag kan ju också vänta 35 dagar och få ett gymkort på sirius av mina kära släktingar som jobbar där ^^ men jag vill ha ett nu.
Men annars blir det ett 6 månaders maxkort på Friskis o Svettis för 1500 kronor. Den här gången ska jag verkligen gå in för det. Nu när jag gått ner 18 kilo vill jag forma kroppen till en kropp jag aldrig har haft faktist. Vill bli slankare, starkare och absolut liiiite muskler hade inte varit fel.

image701

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se