Galet baby, galet

Kom precis hem till Angelica, ute står regnet som spön i backen. Fy fan vilken kväll, det blev hederliga sturses....dock efter lite dispyter om vissa saker, kan inte skylla på att det var ett missförstånd för det var nåt värre än så..det kallas lögn. Ännu en Kent låt till samlingen, en Kent låt för varje känsla, minne, händelse. Och detta är något jag sent kommer glömma. Jimmyboy sa, jag har inte skrattat så här mycket på länge. Well....jag tror inte att jag har gråtit så här mycket på länge. Först det med Markus, sen med Mikael och sen med Daniel, jag tänker inte ens nämna det som hände med Markus för det är inte nämnvärt, men Mikael mår skit och Daniel blev misshandlad. Jag bryr mig om människor, jag säger det jag tycker och jag är den jag är. Jag är inte HETSIG och tycker man det så känner man mig inte. Jag trodde att det var nåt som kunde bli nåt större, men nu vet jag inte vad jag ska tro.

Förutom detta så hade vi en underbar kväll med killarna, Det blev endel Tequila och jäger och jag som inte ens skulle dricka nåt idag. Men efter min kväll så behövdes det. Twistern drogs fram och jag led mot Hansi, tills jag inte kunde skruva mig något mer då jag redan var i omänskliga former. Dock förlora jag mot Hansi, men det blev endel as bilder på mig :D

Nu ska jag sova, Men efter allt som hänt och efter att du har varit otrogen mot mig med henne, kan jag inte förstå att du umgås med henne!!! Du säljer dig så jävla lätt din patetsika människa!

Angelica undrar varför hon är så full idag med, well kan det bero på att alla hennes öl och hela Tequilan och Jägern är slut? I think so ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se