Filmkväll

Såg på vår andra film ikväll jag och Angelica, eller ja...träffades vid två och sen tog vi en latte och kaka på Söderströms, handlade mat för kvällen. Det blev jätte god kyklingsallad med pitabröd och vitlöksdressing, under tiden vi åt såg vi filmen "Step up" och båda satt som kåta djur då vi såg killen i filmen....HOT TAMALE! Haha Sen så somna vi i soffan...as mot as XD vaknade och tog en promenad. Nu är man hemma och värmer sig framför datorn. Det blir en lugn kväll. Många vita veckor fram tills festen. Men innan det är det Angelicas Inflyttningsfest. Yes, im gonna be drunk as hell!

Snackar med Daniel om den nya Lamborghini Reventon som han en dag snart i framtiden ska köpa. Finns bara två personer jag känner till som blir kåta av en bil. Ena är jag..:D Stackarn är jätte sjuk och har en order från en jätte kund snart. Kunde "juanitra" som är 250m lång och flera ton....ja alltså ett skepp...

image698

Min maffiga kaka som jag inte ens åt upp...blä

På söndag blir det träning med Angelica...cant wait
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se