En regning morgon i september

Har nu vaknat till ordentligt. Sitter med en kopp kaffe och funderar över om jag ska till Körskolan, det är inte så bra väder...alls. Just nu skulle man behöva bli typ 8 år igen och ha gummistövlar och regnkläder på sig för att kunna ta sig ut. Usch vad man hatade dom. Men jag har i alla fall inte bråttom med teorin, jag ligger före många andra tydligen. Skönt!

Det blev ett besök hos Angelica igår kväll, vi kikade på Bridget Jones och hade det mysigt med katten ^^, Det var så mycket jag kände igen i filmen, jag kunde verkligen känna igen mig och Mikael i sånna situationer. Som den där middagen när dom hade frågetävlingen. Mikael är så smart jämnfört med mig, när han börjar rabla upp alla ekonomiska termer hänger jag verkligen inte med. Han är liksom civilekonom och bla bla bla...nåt mer jag inte förstår. Om vi någonsin skulle gå på en sån middag med hans firma skulle jag skämma ut mig TOTALT!  Sen kunde jag verkligen känna igen det när hon sa att "Darcy" inte skulle kunna kämpa för henne. Vet inte riktigt om han skulle göra det, han är så försiktig av sig. Då gäller det allt annat med...så...försiktig, kan vara såååå tråkigt ibland. Men han är ändå underbar, och igår skicka jag ett mess och förklara allt jag kände. det kändes så där varmt och underbart hela dagen så jag var tvungen att få det ut. Tänk om det blir vi efter 6 års väntan.....♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se