Yes sir

Vaknade på Angelicas soffa idag med ett ryck och fick tanken...FAN ÖVNINGSKÖRNINGEN! Upp och iväg hem för att kolla så att jag verkligen hade körning, och när jag kommer ur duschen inser jag att jag har en halvtimma på mig bara. Så iväg med cykeln...och hur gick körningen...SKIT! Fan vad skäll jag fick idag. Men det är bra...av skäll växer jag och lär mig av mina misstag. Det gick inte bra alls för att jag stressade på morgonen och för att det var nåt nytt att lära sig idag. Han hade förståelse för det endå.

Idag har jag sökt massa jobb...i Göteborg. Finns ett telemarketing företag som erbjuder 20 000 plus provision. Vem tackar nej till det. Och Mikael säger att det är lätt att få jobb där. Så inom snart framtid kanske jag ringer er och försöker kränga hemsidor och IT prylar. Men om jag nu får jobbet är det så mycket som kommer hända på så kort tid. Då måste jag hitta lägenhet helt plötsligt och lämna allt här hemma...yiiiikes.

Tobbe ska flytta tillbaka till Växjö....det var riktigt dåligt tycker jag...sviiiiiikare. Du måste ju finnas i göteborg när jag flyttar dit ju :(  Men Mi casa su casa när du kommer för att hälsa på.

Nu måste jag hem, för imorm kl 7 måste man upp och lämna syrran på skolan. Och dom som säger att jag inte gör nåt hemma....


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag tycker om när du intar min soffa :) mera av det!

2007-10-09 @ 00:44:12
Postat av: Ezgi

Haha ok, jag har just intagit din dator. Har äntligen kommit ihåg att ta med kameran o skivan så nu lägger jag upp bilderna. Ring mig sen och uppdatera allt ;D

2007-10-09 @ 14:41:29
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se