Update

Har inte hunnit uppdatera så mycket. Men igår så flyttade jag då in hos Bengt. Vi kom fram där vid fyra, efter att jag har haft ungefär lika många toabesök ^^ . Pappa och mamma pratade lite med Bengan och så drog vi iväg och handlade mat åt mig. Efter tre kassar med mat fick det räcka. Det ska ju få plats i kylskåpet också XD

Imorse väcktes jag vid sex av Be för att han trodde jag inte hade nån väckar klocka. Jag som ville sova ut ett tag till då jag slipper ta tåget hit nu. Så det var bara att gå upp och göra sig iordning. Efter en dusch så var det avfärd till jobbet och jag passade på att ta en kaffe på 7eleven.

Som vanligt på Måndagar går det lite segt. Men jag lyckades boka in ett möte hos ett företag som inte uppdaterat sina avtal sen 2005 (!!!) Nu har jag två möten kvar att boka in då för dagen för att uppfylla mitt mål. 

Ikväll blir det kinamat då Be bjuder. Och sen ska jag sova riktigt gott.
Igår kväll träffade jag Daniel för att ta en kaffe...en kaffe blev till två st och en äcklig färskpressad juice. Samtalet flöt på och vid nio blev jag hemskickad efter en hemsk upplevelse. Daniel som inte visste att jag led av Skepp och vatten fobi körde upp vid hamnen i Gbg och skulle envisas med att jag skulle titta på fartygen. Men rädd som jag var lipa jag och blev självklart tröstad :D


Aldrig mer skepp för i helvete!

image751


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se